Секрет

З кожним днем наближалася серпень. І хоча погода поступово почала видавати перші кроки осені. Але не проходило і дня, щоб не прошумел веселий, по справжньому літній, грозовий дощ. Рибалка не дивлячись на начебто підходящий сезон – складалася не просто.

Мальок коропа вже цілком адаптувався у новій водоймі і почав відверто борзіти, а вірніше – став безроздільним господарем «озера». Якщо клює, то на 99% – це він, 30-ти грамовий монстр…

Яку б рибалки не використовували насадку, мальок її моментально збивав, розривав, обжирал. На хробака стало ловити неможливо. У той же час батонный кулька просто не встигав дійти до дна, як його на половину з’їдали… Досить було опустити вудку і тут же підняти, а на батонной суміші вже були сліди і ямки від десятків укусів. Ось така печальна…

З твердих, що не піддаються мальку насадок залишалися тільки картопля і кукурудза консервована. Але на жаль, крупняк не поспішав на ці ласощі.

Так, одним вранці я просидів на дамбі озера і порядком намучився. Мальок коропа просто озвірів. Витративши даремно половину заготовленої насадки, я вирішив переміститися до звуження озера, під вже знайому остіну. І, як не дивно, перша покльовка на батон! принесла линька. Через дві порожніх покльовки – знову линьок. На тлі бурхливого по всьому озеру малька, я був радий цим двухсотграммовым линькам…

Раптом, на звуженні з іншого боку з’явився дядько Володя, якого я напередодні ввечері бачив в рукаві озера. Перекрикуючи 40-ка метрову відстань, я поцікавився, як були успіхи вчора. Старий рибалка, щоб не привертати увагу своїми розповідями у рибалок, які сиділи недалеко від мене, – лише багатозначно ствердно кивнув головою. З хитринкою в погляді він щільніше накинув свою камуфляжну кепку і поїхав в рукав.

Я не став навіть сумніватися, адже дядько Володя навіть жестів, не кажучи про слова, на вітер не кидав. Швидко зібравши снасті, я під пильними поглядами сусідів пішов по дамбі в напрямку рукава.

Відмірявши метрів 800, я обігнув рукав, пройшовши по найближчій дамбі, преграждавшей цей відрізок канави. У пагорба, на своєму місці сидів дядько Володя. Від нього я дізнався, що вчора йому вдалося зловити 3-х хороших карпов. Ось це номер, і це при засиллі малька.

У надії підсадити до моїх линькам ще й коропа, я всівся з іншого боку смужки очерету, на своєму звичайному місці. Хоча було втрачено багато часу на дамбі. Йшов вже сьомий годину…

Тим вранці я двічі чув міцні лайки з боку мого старшого товариша. У проміжках між довбанням малька, у нього було дві покльовки запеклого карпа. Але на жаль, все закінчилося сходами. Виною тому була вузька закоряженная канава і густий очерет по обох берегах. При всьому колосальному досвіді, дядько Володя не мав маневру для вимотування рибін і ті на короткій волосіні примудрялися завести снасть в кріплення і позбутися від гачків. Мої ж покльовки були лише долбанием малька… Залишалося, нарікаючи на неприхильність фортуни, змотувати вудки.

Ми з дядьком Володею, тим не менш, продовжували вірити, що це місце біля пагорба, принесе нам ще не мало приємних моментів найближчим часом. Не бажаючи, щоб хто-небудь просік наші перспективні місця в рукаві ми вирішили «засекретити» останні два рибалки і нікому ні слова Аж надто свіжим був у пам’яті інцидент з Моською…

* * *

Ще не розсіялася пелена смерку і туману, а я вже крокував по росяній стежці до озера. Міную всю широку частину водойми, загортаю за пляж, звуження, пагорб – ось і місце. Перший промінь сонця пронизав легкі ранкові хмари.

Поїхали. Підгодовування у воді. Вудки налаштовані. За кущами вже чути скрип велосипеда дядька Володі. І ми беремося за справу. Закидаю одну поплавочку під самий берег, а другу – до очеретів у протилежної і на повному серйозі очікую чудес

Не минуло й п’яти хвилин, як далекий поплавок підвівся і поїхав в очерети. Волосінь натягнулася, крутиться котушка і вальковатый карпуша, хлюпая по поверхні, виходить на берег, прямо до мене в руки.

Дядько Володя радіє моєму успіху. І як завжди наставляє: “Терміново ховай рибу в садок, а його в саму гущавину очеретів, ато завтра тут буде пів міста. Під як.» Посперечатися з ним було складно. Останнім часом попит на кльові місця та ідеї зросла на нашому озері в рази!

Клювання наростав. Через двох порядних ліньков з під ближньої кромки очерету, знову карпячья покльовка. Але на цей раз я зміг довести вусатого тільки до середини канави, як той благополучно зійшов. Як говориться: «Прикро, але ладно…».

Тим часом, у дядька Володі безпросвітна глушину, якщо не вважати зачепів… Нарешті корчі вивели завжди спокійного ветерана і роздягнувшись, він поліз очищати дно. З дна були вилучені кілька солідних гілок та колод.

Купання явно підбадьорило мого друга і він взявся за ловлю прямо в хмарі муті, яке він щойно підняв з дна. Я висловив сумніви, що там ще залишилася нераспуганная риба. Однак досвідчений рибак заперечив, що риба обов’язково підійде сюди в пошуках корму.

Минуло пів години. В хмарі муті клювання і не думав починатися. Зате цівки піднятого мулу понесло течією… до моїх поплавкам. Що ж, я міг дякувати свого товариша за таку притраву, так як число линів у моєму садку потроїлася за якихось 15-20 хвилин.

Вже після дев’ятої години, коли стало припікати сонце, на дальній вудочці була ще одна коропова покльовка. Але гачок мабуть розминувся з пащею риби…

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here