Smith Camion & Roger Kosadaka

5

Так влаштований ринок, і не тільки рибальський, що при появі вдалої моделі, з’являються копії, клони, підробки. Так, сьогодні я хочу поговорити про легендарний воблер кренк Smith Camion, а також, порівняти враження від нього і його клонів від Kosadaka – серії Roger.

Отже, що ми маємо. Маємо серію елітних кренков від японської компанії Smith. Воблери Smith Camion по праву вважаються одними з кращих кренков для лову на течії і не тільки. Приманки Smith Camion отримали славу при лові форелі і інших лососевих, голавля, язя, окуня. Воблери цієї серії виділяються відмінною якістю виконання. Головне достоїнство – дуже стабільна гра на протязі. Навіть дуже швидкі струменя не збивають Каміон з гри. Саме за це якість, мабуть, рибалки викладають близько 14-18$.

Модель, і правда, виявилася дуже вдалою, що призвело до значної обростання клонами і підробками. Особливу увагу привертають зараз воблери Kosadaka. Косадака випустила 4 воблера за мотивами смитовского кренка. Форма прототипу вгадується у всіх. Відрізняються лише розміри, а також форма і нахил лопаті (а значить – і ступінь заглиблення).

Для порівняння модельних рядів.

Сімейство Smith Camion.

— Smith Camion SR. Довжина — 3.2 см. Вага – 2.5 р. Заглиблення до 0.8 м.

— Smith Camion DR. Довжина — 3.2 см. Вага – 2.7 р. Заглиблення до 1.8 м.

— Smith Camion Magnum SR. Довжина — 3.6 см. Вага – 3.1 р. Заглиблення до 50см.

— Smith Camion Magnum SSR. Довжина — 3.6 см. Вага – 3.3 р. Заглиблення до 20см.

— Smith Camion Magnum Dredge. Довжина — 3.6 см. Вага – 3.8 р. Заглиблення до 3.2 м.

— Smith Camion DR K-Tune. Довжина — 3.2 см. Вага – 2.9 р. Заглиблення до 1.8 м. Відмінна риса цієї моделі – нова палітра кольорів. Багато матових, яскравих і темних воблерів. А також, ці воблери комплектуються одинарними безбородими японськими гачками – форелеве серія. При бажанні, можна замінити на одинарні з борідкою або дрібні трійнички. Головне, вгадати з розміром крючков, щоб не зіпсувати гру вибагливого воблерка.

Сімейство Kosadaka Roger.

— Kosadaka Roger Surf. Довжина — 3.6 см. Вага – 3.35 р. Заглиблення до 30см.

— Kosadaka Roger Midi. Довжина — 3.2 см. Вага – 2.6 р. Заглиблення до 1м.

— Kosadaka Roger Dive. Довжина — 3.2 см. Вага – 2.8 р. Заглиблення до 1.8 м.

— Kosadaka Roger Deep. Довжина — 3.6 см. Вага – 3.8 р. Заглиблення до 3м.

Всі воблери, що серії Camion, що серії Roger – плаваючі.

Бачимо, що є моделі зовсім поверхневі, коли риба стоїть і полює зовсім високо, а також є дайвери – глибоководні версії зазначених воблерів, коли риба стоїть глибше. Є й проміжні варіанти.

Як показали риболовлі, воблери Roger мають непоганий далекобійністю (особливо моделі з короткою лопаткою), прекрасно грають. Так, сильна течія не тримають, звалюються в штопор, чого, власне, можна було очікувати. На помірному перебігу і в тихій воді – прекрасна гра!

З воблерів Косадака, я радив би зняти гачки і поставити, або одинарні з великим вушком (Owner S-59), або трійнички більш високої якості, ніж рідні (можна теж Owner поставити).

Маю я в коробці, як оригінальні Smith, так і Роджеры. Що маю сказати. На протязі, на швидких струменях, при лові голавля, форелі – оригінальний Smith Camion, звичайно ж, – поза конкуренцією! Але, на ділянках з уповільненою течією, в обратках, нішах у річкових берегів, в приямках, і, тим більше, при лові в стоячій воді – Roger помітно нічим не поступається оригінальним японцям. Так що, вважаю розумним мати 2-3 оригіналу для лову на течії, а для інших місць – можна сміливо використовувати косадаковские клони. Важливий фактор за це – різниця в ціні. Косадака коштує майже в 2 рази дешевше! Так що, в разі зачепа, навіщо ризикувати втратити японський воблер, якщо можна, в багатьох випадках, замінити його дублером…